ΆΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

100% ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €39 ΚΑΙ ΕΩΣ 2KG

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ ΣΩΣΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ ΣΩΣΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Print

Πολλές φορές με ρωτάνε οι αθλητές ποιό είναι το πρώτο συμπλήρωμα που θα τους πρότεινα. 

Να πούμε βέβαια οτι αυτό είναι σχετικό με τι άθλημα κάνει ο καθένας αν είναι πιο πολύ αερόβιο, δυναμικό κλπ. Όμως θεωρώ οτι ένας αθλητής πρέπει να δίνει πάντα μεγάλη έμφαση στο να έχει

α) Καλές αιματολογικές εξετάσεις. Συμπληρώματα σιδήρου αν χρειάζεται, βιταμίνη c, folic acid και b12 που είναι πάντα απαραίτητες ακόμα και αν έχουμε καλούς αιματολογικούς δείκτες. Αυτά τα συμπληρώματα βέβαια  πρέπει να τα παίρνουμε με άδειο στομάχι για καλύτερη απορρόφηση. Για τη καλύτερη δοσολογία καλύτερα να συμβουλευόμαστε το φαρμακοποιό μας ή κάποιον αθλίατρο. Να σημειώσουμε οτι η βιταμίνη β12 είναι η βιταμίνη της ενέργειας και αν έχουμε χαμηλή β12 ή σίδηρο έχουμε πάντα έντονα σημάδια κόπωσης.

β) να παίρνει πάντα καλά αντιοξειδωτικά για να καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες που δημιουργούνται απο την άσκηση συνέχεια. 

Υπάρχει βέβαια και μια πλειάδα άλλων συμπληρωμάτων που καλό θα ήταν να παίρνει ένας έντονα ασκούμενος άνθρωπος ανάλογα με την εποχή και τη προπόνηση όπως ηλεκτρολύτες, αμινοξέα, συμπληρώματα για το ανοσοποιητικό σύστημα κλπ